Kraków- rodzinny weekend.

9 komentarzy

Termin porodu z Nadią miałam na 7.06. Nie planowaliśmy w tym roku żadnych wakacji. Nie uśmiechało mi się „leżenie” na plaży ze świeżakiem czy chodzenie po górach z noworodkiem przy piersi. Los podarował nam #2 już dwa tygodnie przed terminem, dorzucając w pakiecie górę nerwów, morze łez i intruza w główce niewinnego człowieczka. Cały czerwiec i lipiec zeszły nam na kontrolach różnej maści. Bywały tygodnie, że jeździliśmy od lekarza do lekarza przez cztery kolejne dni. Czas leciał, główka się naprawiała a ja dostałam ofertę rodzinnego wyjazdu do Krakowa. Nie powiem, że nie potrzebowaliśmy tego, zwłaszcza Hania, która ma nas od trzech miesięcy na współę z siostrą. Chcieliśmy pobyć razem, oderwać się od rzeczywistości i pobyć we czwórkę bo, niestety, rzadko mamy taką okazję.

Na weekend zaprosił nas Novotel Kraków Centrum. Idealny, czterogwiazdkowy hotel dla rodzin z dziećmi, położony w samym centrum Krakowa, tuż obok Wawelu. Dużym plusem jest darmowe zakwaterowanie wraz ze śniadaniem dla dwójki dzieci, do 16 roku życia i możliwość późniejszego wymeldowania, aż do godziny 17.

Sam hotel jest położony w ścisłym centrum miasta. Dostaliśmy pokój na ostatnim piętrze, z widokiem na Wisłę i Wawel. Bajkowy, zapierający dech w piersiach widok, zwłaszcza nocą. Żeby dojść do bulwaru, wystarczyło przejść przez jezdnię.

20160813_193442

20160812_141952 20160812_142013 20160812_143030 20160812_213229 20160812_222932

Nie muszę Wam opisywać Krakowa. To magiczne, filmowe i romantyczne miasto. Stukot końskich kopyt, piękne dorożki lawirujące między uliczkami, Smok Wawelski i rynek.

Novotel Kraków Centrum dysponuje strefą Wellness, siłownią oraz kącikiem multimedialnym dla dzieci. Kiedy PT z Hanisławą korzystali z dobrodziejstw hotelu, ja obserwowałam nocne życie na nadwiślańskim bulwarze i resetowałam się po intensywnym dniu z kilometrami w nogach.

Pokoje są przestronne i spokojnie pomieszczą rodzinę 2+2. Jako, że Nadka nie jest zbyt wymagającym klientem i najlepiej czuje się w wózku, Hanka miała całe, dwuosobowe łóżko dla siebie. Mogła w nocy się turlać, przetaczać i nie zaliczyła gleby. Na życzenie klienta hotel udostępnia łóżeczko, wanienkę i podgrzewacz do butelek. Pokoje są codziennie sprzątane a zapasy wody, herbaty, kawy i środków do higieny uzupełniane. Jeśli dysponujecie iPodem, znajdziecie w pokoju stację dokującą. O czym warto wspomnieć to to, że zestaw kawowy to nie standardowa saszetka z kawą i czajnik. Do dyspozycji jest ekspres do kawy Nespresso.

Hotel dysponuje również restauracją ale, nie ukrywajmy, ceny nie są małe. Menu jest zróżnicowane a jedzenie- RE-WE-LA-CJA. Jeśli możemy sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa, naprawdę warto. Szef kuchni rozpieści nasze podniebienia i z pewnością nie będziemy żałować. Dzieci również znajdą coś dla siebie i nie mówię tu bynajmniej o frytach na głębokim oleju.

_DSC0366 _DSC0373 _DSC0381 _DSC0434 _DSC0437 _DSC0442 _DSC0447 _DSC0448 _DSC0451

Obsługa hotelu jest na najwyższym poziomie. Był moment, że przy naszym stoliku „skakało” trzech kelnerów. W recepcji zbędnym było podawanie numeru pokoju bo pracownicy znali niemalże każdego. Do tego wszechobecny uśmiech. A to ważne, naprawdę. Hania na wstępie dostała w recepcji gifty, które skutecznie poprawiły jej zepsuty pobudką humor.

Jeśli planujecie wycieczkę do Krakowa, Novotel Kraków Centrum jest godnym polecenia miejscem do spędzenia czasu w rodzinnym gronie. Rewelacyjna lokalizacja, świetna oferta dla rodzin, dobrze urządzone, gustowne wnętrza. I reset. Totalny reset.

_DSC0384 _DSC0391 _DSC0394 _DSC0400 _DSC0428 20160812_185332

9 Komentarzy/e
  • anna

Oj. Bosko. Zazdroszcze jak cholera. Zdjecia super?

• agabbbb

Hotel prezentuje się świetnie ! A Hania jaka szczęśliwa 🙂

• Ilona

Fajnie, że was zaprosili i mogliście wypocząć 🙂 też polecam Novotel w Krakowie nie byłam ale Warszawa i Łódź sprawdzone na własnej skórze 🙂

• Dorota

Po twoim opisie aż chce się tam jechać ? zapamiętam na przyszłość ?

• basia

No proszę! I smok też zaliczony 😉 Suuuper 🙂 Co prawda dla mnie to „żadna nowość” bo Kraków, spacer bulwarem przy Wiśle czy wspomniany Smok Wawelski to plan na niedzielne popołudnie, bo mieszkam w pobliżu Krakowa 🙂 Ale i tak jest to czarujące i tak 😀 i może zauroczyć 😀 Super, że udało się wypocząć i zresetować 🙂 Następnym razem ZOO jeszcze musicie zaliczyć – też jest suuuper 🙂

• Gaba - Turlu Tutu

Całe 25 lat mieszkałam w Krakowie i kocham to miasto…Mam nadzieję, że udało Wam się poznać je naprawdę choć trochę…

Także potwierdzam, że sieć Novotel zasługuje na polecenie:)

• Ania (lecebochce.pl)

Kraków jest idealny na weekend w każdej postaci… Można albo odpocząć albo namęczyć się intensywnym zwiedzaniem:) My wybraliśmy ten drugi wariant więc jeśli dla odmiany kogoś interesuje wersja aktywna to zapraszam też do mnie na http://lecebochce.pl/krakow-na-weekend/ 🙂

• PolaWinska

Dzieciaki kochają Kraków, jeszcze jak zobaczą Lajkonika… lub Smoka Wawelskiego 🙂 Ja zawsze za malucha chciałam słuchać legend i zwiedzać zamek! Super zdjęcia! Widać, że dzieciaki się dobrze bawiły 🙂

• hanka

Ja od siebie mogłabym też podpowiedzieć nocleg w QHotel, bardzo fajna atmosfera, dobre warunki, nie raz juz tam wracałam 🙂